Re: Co psuje moje dyski?

Autor: Maciej \ (mekpiotr_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 05 Feb 2003 - 15:52:15 MET

Użytkownik "Krzysiek Szczepanek" <silverman_at_go2.pl> napisał w
wiadomości news:Xns931999113ABBEsilvermango2pl_at_193.110.122.83

> Szczerze watpie. Konfiguracja jest za slaba, by dobra 250W miala z
> tym problem.
Athlon 1.7 podkrecony wbrew pozorom sporo "zre", DDRy IMHO tez

> Zreszta dyski by mu sie wczesnije wylaczaly albo
> resetowaly przy za duzym spadku napiecia, a nie tak odrazu dziwnie
> padaly.
Niekoniecznie, zasilacz w anormalnych(tj. przeciazenie) warunkach
niekiedy moze sie anormalnie zachowywac, np. generujac zaklocenia
ktore po pewnym czasie ubijaja HDD.

> Mi przez okolo pol roku dysk sie czasem wylaczal jak byl
> spadek napiecia na lini 12V i jak narazie dziala bez problemow.
A ja mialem "serie" padow HDD ktora ustala po wymianie zasilania,
ktory to wymieniony zasilacz pracowal teoretycznie w granicach
dopuszczonych przez normy.

--
Nie wykryto sygnaturki :D