Re: Co psuje moje dyski?

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Wed 05 Feb 2003 - 15:03:04 MET

Maciej "AbrahaM" Piotrowski wrote:

> IMHO TO. Doskonale wiem ze zasilacz Enlighta jest duzo
> lepszy niz przecietna ale "na pochyle drzewo i Salomon
> nie naleje" ...

Szczerze watpie. Konfiguracja jest za slaba, by dobra 250W miala z tym
problem. Zreszta dyski by mu sie wczesnije wylaczaly albo resetowaly przy
za duzym spadku napiecia, a nie tak odrazu dziwnie padaly. Mi przez okolo
pol roku dysk sie czasem wylaczal jak byl spadek napiecia na lini 12V i
jak narazie dziala bez problemow.

--
Krzysztof Szczepanek
Best regards from "Devil's basement"