Re: MS Office

Autor: Macior (dr.macko_at_interia.pl)
Data: Wed 05 Feb 2003 - 14:33:40 MET

> To nie są jakieś StarOffice`y czy jakieś OpenOffice`y, tylko to są w pełni
> działające pakiety. Ten gość pewnie nie potrzebuje MS Office jako takiego,
> tylko potrzebuje pakietu, który zawiera dobry edytor tekstu i arkusz
> kalkulacyjny, a te zadanie świetnie spełniają wyżej wymienione pakiety.

No to małe wyjaśnienie.
Otóż bardzo często używam makr i w większości tworzonych przeze mnie,
dokumentów są one zawarte. To właśnie dyskwalifikuje OpenOffica.
Moje pytanie dotyczyło raczej, możliwości zakupu pakietu MS Office, w jakiś
ograniczający koszty sposób. Pakiet jest dość drogi, ale słyszałem że można
go kupić znacznie taniej niż po oficjalnych cenach (ok2500zł) i to legalnie.

jeśli ktoś zna taki sposób, to poproszę o informację.