Odglosy modemu

Autor: Annie (NOSPAMannie26_at_interia.pl)
Data: Wed 05 Feb 2003 - 14:33:54 MET

Witam wszystkich!
Mam nadzieje, ze trafilam na odpowiednia grupe. Jezeli nie to
przepraszam i skierujcie mnie gdzies indziej.

Mam takie pytanie odnosnie modemu, a konkretnie odglosow
jakie wydaje. Zastanawia mnie czy mozna zrobic tak, zeby
te odglosy byly slyszalne tylko przez glosniki, tzn. ze jak wylacze
glosniki to nie bedzie go slychac. Czy to sie da zrobic?
Czy to jest kwesta modelu (firmy) modemu czy kwesta
jakichs ustawiwn w systemie operacyjnym?

Bede wdzieczna za jaies wskazowki. Dzieki z gory.

Pozdrawiam
Ania