Re: 2 procesory pod win2k

Autor: Tomasz Onyszko (gibon_at_bsd.net.pl)
Data: Wed 05 Feb 2003 - 00:06:17 MET

tadzik wrote:
> Wlazylem drugi procesor do kompuetera. Plyta Abit BP6.
> Przy starcie komputera BIOS wyswietla ze sa 2 procesory (celerony
> 400mhz). Przeinstalowalem system - win2k pro - i nic.
> Czy windows podczas instalacji sam powinien wykryc oba, czy trzeba
> zastosowac jakas specjalna procedure?
> Nie mam pewnosci, czy ten dolozony procesor jest sprawny - jak to
> ewentulanie sprawdzic?
sprobuj wystartowac na jednym procesorze, tym ktory wydaje ci sie niesprawny

a co do sytemu, wchodzisz start ->settings ->control panel -> system ->
hardware -> device manager
computer -> properties -> update driver

wybierz multiprocesor kernel

Mogles to zrobic w trakcie instalacji naciskajac F5 w odpowiednim momencie
(na poczatku instalacji)

> I drugie pytanie: za nic nie moge uruchomic dysku twardego podpietego
> pod HPT 366 na tej plycie - probowalem juz chyba wszystkich mozliwych
> sterownikow ze strony Abita i HPT. Po zaladowaniu sterownikow mruga w
> nieskonczonosc kursor na ekranie i nie przechodzi do nastepnego etapu.
> Co ciekawe - mam Bios HPT w wersji 1.22 i jak chce upgredowac, to
> wypisuje po sprawdzeniu ze sie nie da.

hmm, nigdy nie mialem takich problemow,. ten efekt mrugania trwal chiwle ale
zawsze potem szlo dalej - sprobuj podac mu drivery pod NT 4.0 o ile pamietam
pomoglo mi to kiedys na jakiejs opornej plycie

--
Tomasz Onyszko - T.Onyszko_at_w2k.pl
http://www.w2k.pl/