2 procesory pod win2k

Autor: tadzik (jo-ta_at_go2.pl)
Data: Tue 04 Feb 2003 - 22:51:11 MET

Wlazylem drugi procesor do kompuetera. Plyta Abit BP6.
Przy starcie komputera BIOS wyswietla ze sa 2 procesory (celerony 400mhz).
Przeinstalowalem system - win2k pro - i nic.
Czy windows podczas instalacji sam powinien wykryc oba, czy trzeba
zastosowac jakas specjalna procedure?
Nie mam pewnosci, czy ten dolozony procesor jest sprawny - jak to
ewentulanie sprawdzic?

I drugie pytanie: za nic nie moge uruchomic dysku twardego podpietego pod
HPT 366 na tej plycie - probowalem juz chyba wszystkich mozliwych
sterownikow ze strony Abita i HPT. Po zaladowaniu sterownikow mruga w
nieskonczonosc kursor na ekranie i nie przechodzi do nastepnego etapu.
Co ciekawe - mam Bios HPT w wersji 1.22 i jak chce upgredowac, to wypisuje
po sprawdzeniu ze sie nie da.

FUT warning