Re: LCD i bol oczu

Autor: Mateusz Papiernik (mati_at_mati.rm.pl)
Data: Tue 04 Feb 2003 - 21:54:25 MET

> tak sobie na nim pracuje patrze sie niego itp
> i cos mnie oczy bola

dziwne, nawet bardzo, ja w domu nie mam ale pracowalem u kumpla na
CTXie, i bardzo pozytywne wrazenia, jak na kartke papieru... kumpel ma
takie same odczucia

> a kupilem ten LCD po to aby mi oczy sien ie psuly

zeby ci sie oczy nie meczyly, bo monitor oczu nie psuje - potwierdzone
okulistycznie, jedynie wysusza rogowke, co mozna zalatwic poprzez
"sztuczne lzy" do kupienia w kazdej aptece. A oczy sie mecza ze wzgledu
na odswiezanie ...

--
Mati (mati_at_mati.rm.pl)
Sounds like a Windows problem, try calling Microsoft support