czy wam tez sie juz to zdarzylo .....

Autor: Marcin (xxx_at_onet.pl)
Data: Tue 04 Feb 2003 - 18:47:30 MET

w przciagu oststniego miesica juz chyba dociera do mnie 3 czy 4 raz
informacja, ze komputer ulegl uszkodzeniu w taki sposob,

na poczataku wyglada ze niby tylko zasilacz sie spalil , (czuc to) a
pozniej okazuje sie ze jest to takze klawiatura, czasem HDD, grafika
pomimo ze komputery byly podpiete pod UPS-a.

tak jakby cos z zasilaczami w kompach sie dzialo, i zasilacze puszczaly na
chwile
mocniejszy prad ktory "pali" urzadzenia...

czy spotakliscie sie juz z czyms takim ?

zastanawiam sie, kiedy dotknie to tez mnie czy macie juz na to jakas rade ?