Re: Kodziorki na Abitach

Autor: Paweł 'Róża' Różański (rozie_at_priv.onet.pl)
Data: Mon 03 Feb 2003 - 23:35:50 MET

Marcin Wojtczuk <fastviper_at_telkab.pl> wrote in

> Chyba spróbuję. Niczym poza nowymi doświadczeniami nie ryzykuję :>
> Czy jak podepnę samą płytę pod zasilacz, to powinienem usłyszeć
> jakiś sygnał, że ona działa (nie ma procesora ani pamięci). Bo
> sprzedałem procek od niej..

            Raczej nie. :-(

> I czy muszę mieć jakąś specjalną lutownicę ? Mam takie chińskie
> cuś 40W.

            Nie mam pojęcia, prawdę mówiąc. Zapytaj na pl.misc.elektronika,
albo w archiwum sprawdź. Generalnie kojarzy mi się, że transformatorowe
niezbyt się z układami scalonymi lubią, ale mogę sie mylić.

--
/****    Materia jest plastyczna w obliczu Umysłu.   ****\