Re: Kodziorki na Abitach

Autor: Marcin Wojtczuk (fastviper_at_telkab.pl)
Data: Sun 02 Feb 2003 - 16:58:04 MET

Paweł 'Róża' Różański claimed:
> Marcin Wojtczuk <fastviper_at_telkab.pl> wrote in news:0lpg1b-
> a2a.ln_at_fastviper.viper.lan:
>
> Miałem na myśli samodzielną wymianę... Podobno nie trzeba
> specjalnych umiejętności. :-) Jeśli nie umiesz/nie chcesz, to możesz
> oddać komuś tę płytę,

Chyba spróbuję. Niczym poza nowymi doświadczeniami nie ryzykuję :>
Czy jak podepnę samą płytę pod zasilacz, to powinienem usłyszeć jakiś
sygnał, że ona działa (nie ma procesora ani pamięci). Bo sprzedałem
procek od niej..

I czy muszę mieć jakąś specjalną lutownicę ? Mam takie chińskie cuś 40W.

> względnie sprzedać na Allegro jako uszkodzoną...

Lepiej na WGK pójdę - tam sprawdzą i nie będę miał wyrzutów sumienia
jak komuś nie zadziała (nie chcę sprzedawać niedziałającej płyty).

--
       [ http://www.stringi.com/viper/ ]
When was the last time you did something for the first time ?