Re: odprawa celna powracajacego dysku na gwarancji

Autor: MaPia (mapia2_at_box43.pl)
Data: Tue 04 Feb 2003 - 14:11:47 MET

> Jest jakas szansa dla mnie, zebym nie placil za wymiane gwarancyjna tyle
> samo co za drugi nowy dysk??? Jakies zaskarzenie tego gdzies, rzecznik
> praw obywatelskich, jakis sad administracyjny, cokolwiek. Mialem miec
> wymiane gwarancyjna za darmo a okazuje sie, ze prosciej bylo mi kupic
> nowy dysk.

musisz gdzies znalezc slad ze taki dysk nabyles. czy na dokumentach z
holandii masz:
SN dysku ktory im zwrociles?
opis, ze jest to dysk zaminnik do tego, ktory im dostarczyles?

jesli to pierwsze, to musisz uprawdopodobnic (nie udowodnic) ze taki dysk
miales (moze na allegro byl podany SN albo gosc ma gwarancje lub dowod
zakupu z SN),
ewentualnie z allegro jakis slad ze dysk taki a taki (model) byl kupiony a w
dokumentach holenderskich to samo - czyli ze ten dysk (model) do nich
dostarczyles

MaPia