Re: Problem z TV

Autor: Pacior (dpacior_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 28 Feb 2003 - 18:19:02 MET

W artykule <5434.0000059f.3e5a8c5c_at_newsgate.onet.pl> dpacior_at_poczta.onet.pl napisal(a):

> Witam, sąsiad poprosił mnie o podlaczenie mu TV do kompa. Ma GF3 TI 450
> Gainwarda. Kabelek nowka podlaczam do tv-out, druga strona na euro zlacze do
> tv, w opcjach wybieram ekran TV daje OK. Wyskakuje jakies ostrzezenie, ze jak
> windows nie da rady, to wroci do poprzednich ustawien, daje oka, na TV
> pokazuje się czerwony zamazany ekran po czym po około 10 sek Znika. I wraca na
> monitor. Czego to może być wina?? A zapomniałem WIN XP. Z gory dzieki za odp.

Dobra juz zrobiłem tak, ze obraz sie utrzymuje, tyle tylko ze kolory sa
bardzo bliskie czarno-białego ekranu. Poszedłem z tym kablem do innego
kolegi, ktory ma Radeona 9000Pro i jest dokladnie to samo. Czy to moze byc
kwestia tego, iz kabel ma 10m? Teoretycznie przynajmniej tak słyszałem kabel
moze miec max 10m, wiec sie miesci. A Tak pozatym to na tym GF, obraz moze
byc wyswietlany max na jednym urzadzeniu na raz, czyli albo TV, albo monitor
nie wiem czemu - to normalne? AA jeszcze jedno na obu kompach jak puscic
film to na zamiast filmu jet tylko czarny ekran, nic sie nie wyswietla orocz
pasku postepu. Z góry dzieki za pomoc