Problem z TV

Autor: dpacior_at_poczta.onet.pl
Data: Mon 24 Feb 2003 - 22:19:25 MET

Witam, sąsiad poprosił mnie o podlaczenie mu TV do kompa. Ma GF3 TI 450
Gainwarda. Kabelek nowka podlaczam do tv-out, druga strona na euro zlacze do
tv, w opcjach wybieram ekran TV daje OK. Wyskakuje jakies ostrzezenie, ze jak
windows nie da rady, to wroci do poprzednich ustawien, daje oka, na TV
pokazuje się czerwony zamazany ekran po czym po około 10 sek Znika. I wraca na
monitor. Czego to może być wina?? A zapomniałem WIN XP. Z gory dzieki za odp.

--
Pozdr.
Pacior                       mailto:dpacior2_at_wp.pl