Re: NEC MultiSync FE770 Black - czy warto?

Autor: CeBeR (cebrzyq_at_interia.pl)
Data: Fri 28 Feb 2003 - 10:53:48 MET

Tomek wrote:
> Mam czasami przyjemnosc popracowac na nieco starszym modelu FE700 [tez
> diamondtron] i wg. mnie to jeden z najlepszych monitorkow w klasie
> 17", obraz jest bardzo wyrazny, kolorki bardzo ladne, geometria bez
> zarzutu. Jedyne co moze na poczatku denerwowac to niewielki efekt
> pompowania przy gwaltownych zmianach jasnosci ale na obrone moge
> dodac, ze wiekszosc monitorow podobnie pompuje.
> Ostatnio widzialem w VirtualPC[Wroclaw] takiego FE770 w akcji i
> przyznam sie, ze mimo iz byl podpiety do rozdzielacza to jakosc obrazu
> wrecz powalala :-)

Skoro ostatnio widziałeś w akcji FE770 powinieneś był zauważyć, że nie jest
to monitor na Diamondtronie, a na Clearflacie Samsunga. Czyli wypukły
kineskop nadlany dla wyrównania szkłem, na dodatek z maską perforowaną. Na
Diamondtronie są siedemnastki FE771SB, FE791SB i starsze modele FE700 i
FE750.

--
Konrad Zydroń
cebrzyq_at_interia.pl