Re: NEC MultiSync FE770 Black - czy warto?

Autor: Tomek (tommygun_at_megapolis.pl)
Data: Tue 25 Feb 2003 - 22:05:33 MET

lukash maheta napisał:

> chce kupic nowy monitor 17''.
> slyszalem wiele dobrego na temat MultiSync FE770 Black. czy ktos z was
> posiada ten monitor? co w nim dobrego, a co denerwuje?
>
> bardzo prosze o opinie. z gory serdecznie dziekuje za pomoc.
>
> pozdrawiam,
> lukash

Mam czasami przyjemnosc popracowac na nieco starszym modelu FE700 [tez
diamondtron] i wg. mnie to jeden z najlepszych monitorkow w klasie 17",
obraz jest bardzo wyrazny, kolorki bardzo ladne, geometria bez zarzutu.
Jedyne co moze na poczatku denerwowac to niewielki efekt pompowania przy
gwaltownych zmianach jasnosci ale na obrone moge dodac, ze wiekszosc
monitorow podobnie pompuje.
  Ostatnio widzialem w VirtualPC[Wroclaw] takiego FE770 w akcji i
przyznam sie, ze mimo iz byl podpiety do rozdzielacza to jakosc obrazu
wrecz powalala :-)

P.S
Pamietaj aby przed zakupem sprawdzic jak monitorek swieci! Jesli
sprzedawca zacznie sie pluc, ze mu sie nie chce podlaczac to olej go i
idz do konkurencji.

--
Tomek aka 'tommygun'