Re: Jak podkrecic P II 350 ??????

Autor: Paweł (pkubacki_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 04 Feb 2003 - 10:46:01 MET

Użytkownik wrote:
> Wiem,mam archaiczny sprzet P II 350,ale nie mam tez kasy.Jestem wiec
> ciekaw czy mozliwa jest zmiana wydajnosci procesora, przydalo by sie
> troszke wiecej wydajnosci szczegolnie przy ogladaniu divx.Poradzcie
> co mozna i jak zrobic na tym procesorze by szybciej pracowal.Dodam ze
> mam plyte MS-6417, graf. Rage Pro Turbo 2xAGP 8 MB, 256Mb ramu.
> Prosze o lopatologiczne porady, poniewaz jestem laikiem w tematach
> podkrecania sprzetu.Pozdrawiam.Piotrek.
Nie wiem co mozna ustawić na tej płycie. Standardowo PII350 chodzi 3,5*100.
Ja od ponad 4 lat uzytkuje PII350 ustawiony 3,5*112 co daje 392. Chodzi
bardzo stabilnie na plycie Asus P2B. Musisz poeksperymentowac i zobaczyc jak
bedzie sie system zachowywal przy zwiekszonym taktowaniu magistrali. Wazne
jest, aby pamiec byla dobra. W czasie, gdy kompletowalem sprzet dominowala
66MHz, a 100 dopiero wchodzila na rynek. Dzis to nie jest problem, gdyz
pojawily sie rowniez 133. Druga wazna sprawa jest pytanie czy na plycie da
sie ustawic niezaleznie taktowanie PCI/AGP. Na mojej plycie jest to
ustawione fabrycznie na (nie pamietam dokladnie) 1/3 i 2/3 magistrali. Wiec
podniesienie taktowania z 100 na 112 powoduje, ze np badziewna karta
graficzna moze odmowic posluszenstwa. Moje proby dalszego podniesienia
czestotliwosci magistrali do 125MHz (nastepna mozliwa wartosc na mojej
plycie) juz nic nie daly - system nie startowal.
Pozdrawiam,

--
Paweł Kubacki  ###  pkubacki_at_poczta.onet.pl
http://www.pawel.tpi.pl/    ###    GG#4539483