Jak podkrecic P II 350 ??????

Autor: vafer_at_wp.pl
Data: Tue 04 Feb 2003 - 10:16:29 MET

Wiem,mam archaiczny sprzet P II 350,ale nie mam tez kasy.Jestem wiec ciekaw czy
mozliwa jest zmiana wydajnosci procesora, przydalo by sie troszke wiecej
wydajnosci szczegolnie przy ogladaniu divx.Poradzcie co mozna i jak zrobic na
tym procesorze by szybciej pracowal.Dodam ze mam plyte MS-6417, graf. Rage Pro
Turbo 2xAGP 8 MB, 256Mb ramu. Prosze o lopatologiczne porady, poniewaz jestem
laikiem w tematach podkrecania sprzetu.Pozdrawiam.Piotrek.