Re: Asus A7V333 + Athlon XP 1,7+ Box

Autor: Paweł Hrycyk (pawelhrycyk_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 04 Feb 2003 - 10:28:49 MET

Osobistoœć o imieniu Massai miała zaszcyt napisać:

> to jest właśnie ta unowocześniona wersja A7V333.
> Ale przyznam że do mnie jakos nie dotarły te wieści o "masakryczności"
> tej płyty...
> "Stara" A7V333 jest na prawde fajna... swoją dostałem za 480, ale to
> wersja RUF.

no chyba co do płyty jestem zdecydowany. Biorę ten model :)

> Czemu boxowy procesor? Nie lepiej skusić na jakiś normalny cooler?cena
> wyjdzie ta sama, jak nie niższa... A jednak lepsze chłodznie...

Właśnie też się nad tym zastanawiałem, ale niestety nie mam zbytniego
doświadczenia w hardwarze. W takim razie jaki coolerek polecacie? Dodam
jeszcze, że w przyszłości zamierzam zainstawlować chłodzenie wodne, ale to
raczej później.

> Czy warto wkładac mocniejszy? Pewnie, dopuki cena nie przekroczy
> granic rozsądku. W tej chwili warto myślę dojechać do A XP 2000+,
> około 360 pln, wyżej ceny zaczynają dramatycznie rosnąć.

Chodzi mi o to żeby moc procesora była maksymalnie duża, żeby płyta mogła
dobrze, bez problemów go obsłużyć. Myślałem nad tym co by tego XP 1700+ nie
podkręcić do 2000+ co o tym sądzicie?

> Grafa - do tego co opisałeś to tylko ATI. Jakie? to zależy ile możesz
> wydać.

Zamierzam wydać na grafę do 500 złotych. Jeden z kolegów zaproponował
Matrox G550, co o tym sądzicie? Czekam na kolejne propozycje.

Hmm, a co z obudową? Chyba na tej grupie były najbardziej polecane codegeny
(chyba, że fakty mylę), jak tak to może jakiś konkretny model?

Pozdrawiam
Paweł