Re: Asus A7V333 + Athlon XP 1,7+ Box

Autor: Massai (tsender_at_wp.pl)
Data: Tue 04 Feb 2003 - 08:12:58 MET

Użytkownik "Paweł Hrycyk" <pawelhrycyk_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Osobistoœć o imieniu zadziorek miała zaszcyt napisać:
> Sprawdź:
> http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=4738
>
> O to Ci chodziło? Jeśli tak to co jest z tym nie tak?
to jest właśnie ta unowocześniona wersja A7V333.
Ale przyznam że do mnie jakos nie dotarły te wieści o "masakryczności" tej
płyty...
"Stara" A7V333 jest na prawde fajna... swoją dostałem za 480, ale to wersja
RUF.
Czemu boxowy procesor? Nie lepiej skusić na jakiś normalny cooler?cena
wyjdzie ta sama, jak nie niższa... A jednak lepsze chłodznie...
Czy warto wkładac mocniejszy? Pewnie, dopuki cena nie przekroczy granic
rozsądku. W tej chwili warto myślę dojechać do A XP 2000+, około 360 pln,
wyżej ceny zaczynają dramatycznie rosnąć.
Grafa - do tego co opisałeś to tylko ATI. Jakie? to zależy ile możesz wydać.
Pozdro
Massai