Re: Wkladasz DVD wyjmujesz VideoCD !!!! spam

Autor: Hippo (hungry_hippo_at_NOSPAMbox43.pl)
Data: Fri 28 Feb 2003 - 14:03:21 MET

Użytkownik "MovieJack" <info_at_moviejack.net> napisał

> Powodów jest kilka
> 1 Moze słuzyc jako kopia zapasowa (wiadomo jak latwo uszkodzic płytke DVD)
> ceny nagrywarek DVD sa jeszcze poza zasiegiem dla wielu

To juz nie jest kopia. Kupowac film DVD zeby lezal na polce a ogladac VCD w
duzo gorszej jakosci to bezsens.

> 2 Nie kazdy ma DVD w domku a koppa z CD wiekszość

Jak nie ma DVD to jak zripuje te plyte?

> 3 Po zgraniu na VideoCD film da sie odtworzyc na sprzecie 166 MMX

Fakt, jedyny sensowny powod.

> 4 Nagraj DVD (np z wesela ;-) ) i sprobuj wyslac to rodzinie internetem

A po diabla internetem? Pakujesz do koperty, znaczek, i za pare zl masz
szybko i bez problemow.

Patrz punkt 2.

--
pzdr