Re: Wkladasz DVD wyjmujesz VideoCD !!!! spam

Autor: MovieJack (info_at_moviejack.net)
Data: Fri 28 Feb 2003 - 13:38:16 MET

> Po co ktoś miałby sobie kopiować DVD na videoCD i potem to puszczać w
> odtwarzaczu DVD, przecież to dużo gorsza jakość. Jak ktoś ma DVD, to sobie
> obejrzy DVD, przynajmniej ja bym tak robił.

Powodów jest kilka
1 Moze słuzyc jako kopia zapasowa (wiadomo jak latwo uszkodzic płytke DVD) A
ceny nagrywarek DVD sa jeszcze poza zasiegiem dla wielu
2 Nie kazdy ma DVD w domku a koppa z CD wiekszość
3 Po zgraniu na VideoCD film da sie odtworzyc na sprzecie 166 MMX
4 Nagraj DVD (np z wesela ;-) ) i sprobuj wyslac to rodzinie internetem

Pozdrawiam