Re: ECS K7S5A i Bios

Autor: Jacek Maciejewski (jacmac-nospam_at_go2.pl)
Data: Fri 28 Feb 2003 - 10:42:13 MET

Leon naskrobał:

>Jak zrobić upgrade BIOSu tej płyty. Jak wpisałem "aminf335.exe
>021029.ROM" i nacisnąłem enter to nic się nie dzieje. Nie
>wyskakuje nic na ekranie.

Ja do upgradu swjej K7S5A używałem amin333.exe. Nagrałem ten program
na dyskietkę razem z nowym biosem w pliku .rom. Następnie zabutowałem
komp z innej dyskietki dosowej, przełożyłem dyskietki i napisałem
amnin333.exe i nacisnąłem enter. Po tym pojawił mi się interfejs tego
programiku, na którym moża było sobie zapisać stary bios do pliku i
nagrać nowy.
Jeśli zrobisz tak samo, to nie widzę powodu dla którego by miał
program ci nie ruszyć.
A tymczasem z twojego opisu nawet nie wiadomo gdzieś ty wpisał to coś
wpisał... ;)

--
Jacek