Re: komputer jak człowiek

Autor: Rafał Bartoszak (sprocket_at_sys.pl)
Data: Fri 28 Feb 2003 - 10:19:43 MET

On 28 Feb 2003 09:13:04 GMT, eXEnsior wrote:

> to juz jest zalezne od oprogramowania, wystarczy troche pogoglowac, specjalizuje sie w tym ibm.
> pozatym rzeczywiscie by ci sie to przydalo bo walisz niesamowite ort. gorsze ode mnie :)

Daj spokój, zobacz co się dzieje: inwazja debili z onetu. Pewnie pani od
informatyki pokazała klasie usenet. Plonkować gnojków i tyle...

pozdro...

[ |>|>|> sprocket                                 ]
[ Rafał Bartoszak                 sprocket_at_sys.pl ]
...i dlatego Kartagina musi zostać zniszczona...!!!