Re: P4 vs Athlon XP

Autor: Maciej \ (mekpiotr_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 28 Feb 2003 - 10:26:33 MET

Użytkownik "Sebol" <UsunTOlobo_at_space.pl> napisał w wiadomości

> wszystko sie zgadza tylko szkoda ze zamiast pisac o AMD piszesz
> o VIA.
Owszem, bo do niedawna to byl w praktyce jedyny producent
chipsetow pod te procesory. A AMD nieopatrznie moim zdaniem
zarzucilo produkcje wlasnych chipsetow.

> W tej chwili nforce2 wymiata wszystkie inne chipsety
> razem wziete.
Tak, tylko dlaczego w takim razie sa takie problemy z tym
genialnym nForce2 ? http://www.theinquirer.net/?article=8014

> jest bezcelowa - piszesz o przeszlosci i srednio na temat. To
> tak jakbym teraz pisal o pentiumach nie umiejacych dzielic itp
> wpadki intela.
Patrz wyzej. Nowiutki chipset i wyglada ze tez sa klopoty.
Tym nie mniej z mojej strony koniec watku, bo widze ze nie
ma szans do zajecia przynajmniej wspolnego stanowiska.

Konsekwentnie podtrzymuje to co napisalem. Procesory
(szczegolnie ostatnio, po wprowadzonych zmianach) AMD
ma bardzo dobre, ale ich wsparcie kulalo w przeszlosci
kuleje teraz (patrz link dot nForce2) i wcale nie ma
gwarancji ze bedzie lepiej w przyszlosci.

AMD moim zdaniem popelnilo blad zarzucajac produkcje
wlasnych chipsetow.

--
Nie wykryto sygnaturki :D