Re: Plyta pod XP- jaka wybrac

Autor: Czarek Kalista (czaro_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 28 Feb 2003 - 08:29:21 MET

> Zamierzam zakupic nowa plyte, z prockiem. Nie mam za duzo kaski na to wiec
> raczej jakiesgos wypasa nie biore. Na pewno bedzie to XP1700+ a na plytke
> dokladnego modelu. A moze jakies innej firmy ?
> Mile widziane na plycie byla by karta muzyczna (jakies AC97) i moze RAID
> (przyda sie dodatkowy kontroler).
>
> Druga sprawa to chlodzenie, mysle raczej jeszcze o czyms tradycyjnym czyli
> radiator + cooler, niz a chlodzeniu ciecza (no chyba ze mozna cos takowego
> tanio i latwo dostac) to wszystko bedzie zalezec od "stopnia podkrecenia"

płyte najlepiej kupić "przyzwoitą" ja mam MSI KT3V i jestem bardzo
zadowolony
nowe procesory 1700+ podkręcaja sie rewelacyjnie
ustawienie tego procka na 2000+ powoduje wzrost temperatury o jakies 3
stopnie
przy bardzo zwyczajnym wiatraczku
ponoć można z niego zrobić 2400+ ale to już chyba sztuka dla sztuki
dla mnie komputer musi być stabilny
obudowe mam bardzo no name z tyłu przykręciłem sobie wiatraczek taki jak
przy zasilaczu
podłaczyłem go do 5V więc prawie go nie słychać
efekt jest taki ze obciazony procesor 1700 podkręcony na 2000 nagrzewa sie
do 47 stopni
(w porywach do 50)

pozdrawiam
Czarek