Plyta pod XP- jaka wybrac

Autor: bromba (bromba_at_go2_no.pl)
Data: Thu 27 Feb 2003 - 21:59:18 MET

Witam !

Zamierzam zakupic nowa plyte, z prockiem. Nie mam za duzo kaski na to wiec
raczej jakiesgos wypasa nie biore. Na pewno bedzie to XP1700+ a na plytke
chcialem przeznaczyc ok 400zl. Wiem ze te procek mozna latwo podkrecic, wiec
wlasnie o to mi chodzi bo go kupuje z taka mysla, ale jaka plyta ? czytalem
na grupie ze ponoc dobrze sie krecil na jakims Gigabajcie ale nie pamietam
dokladnego modelu. A moze jakies innej firmy ?
Mile widziane na plycie byla by karta muzyczna (jakies AC97) i moze RAID
(przyda sie dodatkowy kontroler).

Druga sprawa to chlodzenie, mysle raczej jeszcze o czyms tradycyjnym czyli
radiator + cooler, niz a chlodzeniu ciecza (no chyba ze mozna cos takowego
tanio i latwo dostac) to wszystko bedzie zalezec od "stopnia podkrecenia"
procka.

Acha, wymieniam takze obudowe, wiec moze jakies sugestie odnosnie lepszego
obiegu powietrza etc ?

Z gory dzieki wszystkim za pomoc.

--
Łukasz M