Re: Zawieszenie HDD w 5,25" - jakie problemy ?

Autor: Marcin Wojtczuk (fastviper_at_telkab.pl)
Data: Fri 28 Feb 2003 - 00:39:07 MET

benek claimed:
> co znaczy lupie ?

Może inaczej - jak się wsadzi słomkę w wiatraczej (taki dźwięk mniej
więcej, tylko szybszy).

> - jezeli to nie jest swist lozysk tylko terkot przy odczycie/zapisie to
> wystarczy odizolowac HDD o blachy obudowy - wszystko zalezy jaki masz
> koszyczek 3.5 - jak odkrecany od reszty to po prostu daj podkladki gumowe
> miedzy ten koszyczek a reszte budy, jak masz koszyczek
> przynitowany/przyspawany to raczej musisz kombinowac (co juz robisz)

Mam koszyczek na zatrzaski - wynalazek enlighta.

> mocowaniem HDD - jezeli nie przenosisz budy i masz odpowiedno dluga tasme to
> poloz HDD na gabce na spodzie obudowy

Tak zrobiłem - poziom hałasu spadł bardzo dramatycznie - wielkie dzięki!

> - jezeli chodzi o swist lozysk/talerzy to bez "obudowania" dysku niewiele
> zdzialasz - jak nie boisz sie ze usmazysz dysk to okrec go zwykla gabka i
> poloz na spodzie obudowy

Nie boję się usmarzyć - on wogóle zimny jest (coby nie robić).

--
       [ http://www.stringi.com/viper/ ]