Czy isntnieje taki Radeon.....?

Autor: Latet (NOSPAM_latet_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 27 Feb 2003 - 23:26:01 MET

Witam,

Mam Radka 8500, ale jest za głośny. Chcę go wymienić.

Czy istnieje jakiś Radeon, który spelnialby następujące warunki:

- brak wiatraczka (i oczywiscie brak problemów z przegrzewaniem się!)
- nowocześniejszy niż R.8500 (w pełni zgodni z DX9 ?)
- wylącznie oryginalny - "built by Ati"
- wyjscie TV nie gorsze niż w R. 8500

Przy czym - nie musi być tak szybki w grach jak 8500,
bo w gry praktycznie nie gram wcale.

Jesli taki istnieje, to bardzo prosze o wskazanie dokladnej
nazwy modelu i gdzie go mozna kupic w Polsce i za ile.

Wielkie dzieki,

latet