Re: A7V133 + T-Bred?

Autor: Marek Tomczyk (tunol_at_chelm.gda.pl)
Data: Thu 27 Feb 2003 - 19:45:00 MET

-DraconuS- wrote:
> Hi

> No to ladnie!
> Ostatnio raczej wrocilem do fsb133, bo podejrzewam, ze dysk nie pracowal stabilnie
> (jesli juz to minimalnie, a jednak mu nie ufam, mimo, ze nie wiem na prawde czy to
> wina fsb czy dysku). Wczesniej mialem fsb143 (Duron600 @ 1000=143*7) a teraz @
> 1000=133*7.5.

Ja dziś też wróciłem do 133 mhz. Proc wytrzymał katowanie go przez
jakieś 6 godzin i nadal chodził stabline. Za to zachciało mi sie zagrać
z UT2003 i zonk, grafika przy tak wysokim taktowaniu coś sie sypie bo
jakieś artefakty sie pojawiają, a po kilku minutach komp sie wiesza.
Widac 75 mhz na AGP to dla niej troche za duzo.

> Reszta to:
> Asus A7V133 1.05 bios1009
> Middle Tower + Codegen 300W
> 256MB SDR Infineon CL2
> GF256DDR (CLAP)
> Fujitsu 20GB 7200rpm ATA66
> Teac CDx32 + CD-R/RW 8-8-40 + FDD
> SB Live! 1024

> Bez sensu! To cos jest jeszcze nie tak...
> Mam nadzieje, ze wyjdzie jeszcze wkrotce porzadny biosik.

No jak dopracują tą bete to będzie super. Troche mnie denerwuje że
pokazuje mi 1500+ przy starcie :P

> Hehe ;) Fajnie, ze sie trzyma jeszcze...

Te stare zailacze są zajefajne w porównaniu z niektórymi Codegenami.
Dają odpowiednie napięcia no i mają mniej więcej swoją nominalną moc.
BTW: Sandra mówi że procesor żre ok. 63 waty :)

> btw: Nie masz karty graficznej? Ja bym tak nie mogl... ;))

A sory, zapomniało mi sie :). Grafika to GF2MX Prolinka.

--
Pozdrawiam
Marek Tomczyk