Re: A7V133 + T-Bred?

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Thu 27 Feb 2003 - 23:03:18 MET

On Tue, 25 Feb 2003 19:53:07 +0100, Marek Tomczyk <tunol_at_chelm.gda.pl>
wrote:

>jest! jest! działa!. Bios wykrył go jako 1500+ (Tu sie troche
No to masz farta. U mnie po takiej operacji niby dzialal, ale czesto
sypal bsodami. nie pomagaly manipulacje napieciem i inymi nastawami
procka. :-(

>go własnie katuje na max obciązeniu. Więc jednak mitem jest że A7V133
>1.05(bez kropki na końcu) nie potrafi obsłuzyć Athlona T-Breda. Teraz
>tylko trzeba czekac na oficjalny bios 1010 i będzie już wszystko OK.
>Ciekawe na ile sie podkręci magistralą :D , bo większego mniżnika już
>nie moge ustawić.
Zadam pytanie. Na jakim rdzeniu jest Twoj Athlon? Moj jest na B0 czyli
takim samaym jak 2600+ i wyzsze. Efekt niestety jak opisalem wyzej.
Moze jest to zalezne wlasnie od steppingu procka?

W sumie mimo iz ten Asus sluzyl mi dlugo i baaardzo niezawodnie to
troche nie zaluje - mial bardzo niegustowny kolor laminatu ;-)

Pozdrawiam
GLide