Re: Wentylator karty graficznej

Autor: kuba (kubbo_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 27 Feb 2003 - 19:22:13 MET

Użytkownik <jurekad_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Serwis wymienil mi podniety wentylator karty zalozyli chyba jakiegos
"wyjca" bo
> dzwieki wydobywajace sie z obudowy kompa przypominaja startujacy samolot.
> Doslownie slychac swist a nie tylko szum wiatraka(kosztowal 15 zl innych
nie
> bylo).Czy to mozliwe zeby tak swiszczal a moze zalozyli go "do gory
kopytami" ?

nie mam doswiadczenia z coolerami z grafik
ale kiedys do athlona kupilem cooler
co robil taki wizg, ze po wylaczeniu
kompa musialem radio wlaczac
bo mi w uszach dzwonilo
teraz lezy mi w szufladzie i juz nie gwizdze ;)))

ale grafik, oprocz najnowszych gf,
nie trzeba chyba az tak chlodzic???