padnięty dysk

Autor: Jaged (jaged.nospam_at_wp.pl)
Data: Thu 27 Feb 2003 - 17:36:02 MET

Problem wygląda nastepująco: kolega przyniósł mi kompa, który mimowolnie się
sam restatruje. Zacząłem sprawdzać wszystkie elementy (przekładałem ze
swojego) pamięć, grafika, zasilacz ni i dysk.
Western Digital Caviar WD 800BB (80 GB)przy próbie formatowania dochodzi do
11% i stoi. (win xp ntfs). Jak podzieliłem go na partycje co dochodzi do tego
miejsca i też stoi (FAT 32). Scan disk, norton disk doctor nie pokazują
żadnych błedów. Już nie wiem co robić. Proszę o sugestie.
Jaged