Re: BIOS a duzy dysk :-)

Autor: Maciej Darocha (qbak_at_an.pl)
Data: Thu 27 Feb 2003 - 17:38:39 MET

> Weź go wyczyść za pomocą Partition Magic'a7. Pozakładaj na nowo partycje,
> sformatuj i dopiero do boju :)

Hehe, zrobilem tak, ze za pomoca tradycyjnego fdiska zalozylem partycje - na
tym ulomnym sprzecie widzial mi 1GB. Zalozylem, sformatowalem. Niestety, nie
chce sie z niej bootowac :-)

Myslalem nawet, zeby zalozyc partycje FAT16, ale to chyba nic nie zmieni.

Obecnie jest tak, ze bootuje sie z connera 120MB, a system jest na tym 1GB.
Dodatkowo, wlozylem pamieci 64MB w DIMM (dwustronne) i mam 16MB RAM. Na
jednostronnym 32MB widzial 8MB.

Ogolnie jak na odtwarzacz MP3 to wystarczy :-)

--
*** pozdrawiam ***
Maciej 'Qbak' Darocha