Re: dla szpanerów [allegro]

Autor: Tomasz Holdowanski (mordazy_at_USUN-TO.poczta.onet.pl)
Data: Thu 27 Feb 2003 - 15:40:21 MET

Deep inside the Matrix, convinced that Wed, 26 Feb 2003 22:12:32 +0100
is the real date, Wojciech Giersz
<chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl> has written something quite
wise. But he wasn`t the one.

>E, a co tam jest do szpanowania w pecetowym zlomie? Zlom zawsze bedzie
>zlomem, obojetnie, czy w momencie wypuszczenia na rynek, czy 10 lat
>pozniej. Do szpanowania jest inny sprzet... na przyklad taka Amiga CDTV :)

O, u mnie do tej pory stoi CDTV, i to na widoku :-)) Co wiecej, jest w
ciaglym uzyciu - po wypruciu procka (robila jakies czary-mary przy
wlaczaniu) robi za calkiem niezly CD do wiezy :-)))) No i ten
pilot...:-) Mam 3 sztuki caddy i swego czasu chcialem kupic cale pudlo
(tych kasetek znaczy sie), zeby zapakowac do nich swoja kolekcje
audio... Jakby ktos wiedzial, gdzie mozna zdobyc spora ilosc caddy za
niewielka kase, to moze dalej bylbym chetny? :-))))

A z pecetowego zlomu to mam w szafie stary HDD Seagate 73 mega; MFM,
wielkosci dwoch napedow CD, ciagle sprawny i bez badow... Wlaczam go
sobie od czasu do czasu, zeby posluchac tego basowego pomrukiwania...
Kiedys dyski brzmialy duzo ladniej niz dzisiaj :-)))))

Pozdrawiam,
Mordazy.

REMOVE-IT. from my address when replying.

     THE ONLY THING WORTH WAITING FOR
           IS A WORLD-WIDE DISASTER.