Re: dla szpanerów [allegro]

Autor: Rafał Bartoszak (sprocket_at_sys.pl)
Data: Wed 26 Feb 2003 - 21:54:26 MET

On Wed, 26 Feb 2003 20:58:05 +0100, Kadrowa Krysia wrote:

> Owóż też dysponuję napędem 5,25'' oraz kilkunastoma ładnymi dyskietkami
> (360kb:-)). Na dwóch z nich (firmy presyżyn łza się w oku ...) mam nawet
> kopie mojej bazy danych (adresowej :-)) robionej w Turbo Pascalu 3.0 (sto
> lat temu na zaliczenie :-)).
> Wiem że NTG, ale powiedzcie chłopaki (tylko szczerze):
> Warto to tak dysktretnie, niedbale rzucić na jakąś półke, ale tak żeby
> dawało po oczach? Na wypadek jakiegoś przystojnego mężczyzny o dodatnim IQ?
> ;-)

Droga Krysiu :)
Jestem mężczyzną, jakiego poszukujesz. Mam dwie takie stacje firm Copal
oraz Teac, do tego jakieś 200 (Precision, Dysan) dyskietek 5.25.
Krzysiek, ze swoim Herculesem może mi skoczyć na kabel od monitora CGA,
ktory także posiadam. Dysponuję także napędem 2x3 cale, do tego 5
dyskietek z takimi hiciorami, jak dBase 2.0, Turbo Pascal 3.0, Turbo C,
Wordstar i czymś tam jeszcze. Zawsze mnie kręciły kadrowe programujące w
Turbo Pascalu, a jakbym przyszedł z wizytą do dziewczyny, u której leży
niedbale rzucona stacja 5.25, to....ale to już NTG ;))

pozdro...

[ |>|>|> sprocket                                 ]
[ Rafał Bartoszak                 sprocket_at_sys.pl ]
...i dlatego Kartagina musi zostać zniszczona...!!!