Odp: Instalacja procesora

Autor: fazerbit (fazerbit_at_glosuj.pl)
Data: Thu 27 Feb 2003 - 15:01:47 MET

Użytkownik Paweł Kaliciński <pkalicinski_at_orlan.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b3l4fg$cum$1_at_atlantis.news.tpi.pl...
> Witam
>
> Zaktualizowałem BIOS.
> Osiągnąłem tyle, że procesor chodzi teraz z częstotliwością 733Mhz.
> Zauważyłem dodatkowo, że BIOS zwraca błąd:
> <BIOS:> BIOS update data incorrect (CPUID=0000068A). Update not loaded.
> W programie SiSoft Sandra pokazuje, że procesor chodzi na FSB 66MHz z
> mnożnikiem 11.
> Na mojej płycie można ustawić maksymalny mnożnik 8.
> Może teraz ktoś mi podpowie co zrobić.

Celeron 1100 ma szyne 100Mhz a wiec mnoznik jest rowny 11.
Maksymalna wartosc mnoznika na plycie odkad jest on zablokowany w chip'ie
procka.
Co do twojego problemu to... podaj wersje plyty. Jezeli jest to nawet "goly"
Asus P2B
to i tak sa rozne jego wersje. Revision sprawdzisz patrzac pomiedzy sloty
ISA. Bez tej informacji
mozna tylko sie domyslac, iz chodzi o maksymalny zegar jaki akceptuje plyta.
Jezeli na 100Mhz nie idze
a na 66 tak znaczy sie Coppermine'y akceptuje ale nie az takie szybki.
Sprobuj np. ustawic szyne zworkami
na plycie na np. 75Mhz. To powinno dac 825Mhz. Jezeli pojdzie to juz widzisz
w czym problem.
Pozdr.
fazerbit