Re: Instalacja procesora

Autor: Paweł Kaliciński (pkalicinski_at_orlan.pl)
Data: Thu 27 Feb 2003 - 14:35:05 MET

Witam

Zaktualizowałem BIOS.
Osiągnąłem tyle, że procesor chodzi teraz z częstotliwością 733Mhz.
Zauważyłem dodatkowo, że BIOS zwraca błąd:
<BIOS:> BIOS update data incorrect (CPUID=0000068A). Update not loaded.
W programie SiSoft Sandra pokazuje, że procesor chodzi na FSB 66MHz z
mnożnikiem 11.
Na mojej płycie można ustawić maksymalny mnożnik 8.
Może teraz ktoś mi podpowie co zrobić.