Re: czyżby "walnięty" motherboard ?(trochu długie)

Autor: Kallak (kallak_at_wp.pl)
Data: Thu 27 Feb 2003 - 08:13:22 MET

sprobuj (prawdopodobnie za pomoca zworki) powrocic na plycie do fabrycznych
ustawien BIOSu - ja mialem wczoraj podobna rzecz po zmianie ustawien RAS i
CAS dla pamieci w BIOSIE (i tuz po zmianie 256 SDR na 512 DDR) - bios
dziwnie sie zachowal i wogole komp sie nie podnosil-slychac bylo tylko ze
napedy ruszaly, nawet speakerek nie piszczal - wiec objaw podobny jesli nie
ten sam. po reseciu ustawien biosu do fabrycznych ruszyla i hula na maxa;)
(PS plyta K7S5A .. i juz mysalem ze mi plyta padla.)

PS2 0 ale nie obiecuje - moze to byc walnieta plyta - probuj resetowac bios
przy wlaczonym zasilaniu i bez - u mnie nie zadzialalo za 1szym razem
dopiero po chyba 20tu mintach zonglowania kablami i zworka.

pozdrawiam
Kallak