czyżby "walnięty" motherboard ?(trochu długie)

Autor: hill (hill70_at_interia.pl)
Data: Thu 27 Feb 2003 - 08:07:49 MET

Salute!
Znajomy oddał mi do "zajrzenia" swego PieCa (AMD K6 II 266MHz, płyta Accorp
5Via77 Ver: A3[north.VT82C598MVP, south.VT82C586B],Riva TNT 32MB Ultra [HIS]
oraz RAM 64MB na 66MHz i 64MB na 100MHz.
Dzieje mu się tak: kiedy go odpalam wszystkie dyski ruszają tak jak być
powinno jednakże nie ma obrazu na monitorze, po sprawdzeniu na moim sprzęcie
karty graf. okazuje się, że jest ona O.K. (pozostałe tzn. CD ROM i HDD też,
to tak BTW), kiedy przełożyłem jego moduł RAM, ten na 100MHz , mam ASUS
CUSL2 i pamięć 66MHz "no name" nie ma szans chyba:) to u mnie jest tylko
długie piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii przy starcie i koniec ; myślę sobie "a mam
cię bratku- walnięty RAM" jednak kiedy przekładam swój moduł Kingston 256 MB
133MHz (dwustronny- stary typ, żeby uprzedzić sugestie:))) z kompem kolegi
dzieje się to samo czyli "ciemność widzę!" i teraz nie wiem czy ta dość
leciwa płyta a właściwie chipset nie widzi 256 megowych pamięci czy też
oprócz RAM koleś ma też coś z płytą (na pewno nie flashował biosu bo nie wie
co to jest:))), prędzej podejrzewam zwarcie jak gmerał w kompie zanim oddał
go mnie.
Dzięki za wszelkie sugestie.

--
hill_at_xl.wp.pl