Re: Pomocy!!! Pilne - reanimacja biosu

Autor: Naar (naar_at_poczta.fm)
Data: Thu 27 Feb 2003 - 04:22:59 MET

On Thu, 27 Feb 2003 00:38:05 +0100, Krzysztof \"Kshyhoo\" Czerwiński
<kshyhoo_at_acn.waw.pl> wrote:

>hmm tego /f jezcze nie probowalem ;-) Wlasnie przec chwilka jakims cudem
>udalo mi sie flashowac biosy. Zarowno przy ladowaniu 1.2 jak i 1.3 nie
>wyskoczyly zadne bledy ale komp i tak sie nie uruchamia,caly czas wlacza sie
>BootBlock, wiec chyba kosc bedzie do wymiany/przeprogramowania. Jedyna rzecz
>ktora zwrocila moja uwage to automatyczny restart kompa po zaladowaniu biosa
>pomimo tego ze nie uzywalem znacznika /r

W przypadku startu z BootBlock'u i udany flashowaniu zawsze następuje
automatyczny restart kompa. Spróbuj jeszcze sflashować z takimi
parametrami: 'awdflash.exe name.bin /f /py /sn /cd /cp /cc'
Jeśli podczas uruchamiania nadal będziesz widział błąd sumy kontrolnej
to najprawdopodobniej masz uszkodzoną kość BIOS'u albo płyta nie
potrafi jej poprawnie zaprogramować. Wtedy jedynie pozostanie Ci
programator albo metoda "HotSwap" :(

--
Naar