Re: Pomocy!!! Pilne - reanimacja biosu

Autor: Krzysztof \ (kshyhoo_at_acn.waw.pl)
Data: Thu 27 Feb 2003 - 00:38:05 MET

> Jeżeli jesteś pewny BIOSA to zajrzyj na
> http://www.bios.pnet.pl/software/opisy/awdflash.htm i zastosuj
> przełączniki powodujące wgranie BIOSA na siłę. Mnie to kiedyś pomogło:)

hmm tego /f jezcze nie probowalem ;-) Wlasnie przec chwilka jakims cudem
udalo mi sie flashowac biosy. Zarowno przy ladowaniu 1.2 jak i 1.3 nie
wyskoczyly zadne bledy ale komp i tak sie nie uruchamia,caly czas wlacza sie
BootBlock, wiec chyba kosc bedzie do wymiany/przeprogramowania. Jedyna rzecz
ktora zwrocila moja uwage to automatyczny restart kompa po zaladowaniu biosa
pomimo tego ze nie uzywalem znacznika /r

--
Pozdrawiam,
Krzysztof "Kshyhoo" Czerwiński