Re: Dysk twardy i partycje

Autor: Michal Kawecki (kwinto_at_2com.pl)
Data: Wed 26 Feb 2003 - 23:37:40 MET

Użytkownik "ktoosik" <pitpiter_at_o2.pl> napisał w wiadomości

> dla ścisłości program byl dołączony do pc format nr 18 /2002 na cd w
> pełnej wersji
> a mój błąd to taki że nie jest to polski program tylko polska wersja
> językowa
> ale od polskiego pirata???

A, jeśli był tam w pełnej wersji to faktycznie warto było wydać
pieniądze na to PC Format ;-).

A wracając do pytania autora wątku - znam niezły program BootIt
http://www.terabyteunlimited.com, który co prawda nie potrafi podzielić
partycji, ale bez problemu zmienia ich rozmiar oraz tworzy nowe.
Obsługuje FAT/FAT32/NTFS. No i ma jeszcze wiele innych ciekawych
możliwości, na przykład tworzenie obrazów partycji do pliku i na CDR,
odzyskiwanie przypadkowo usuniętych partycji itd. Program działa przez
30 dni, wersja trial jest pełnowartościowa. Waży 500 kB.

M.