Re: Mój XP po raz ostatni :)

Autor: Egghead (Egghead_at_wp.pl)
Data: Wed 26 Feb 2003 - 23:58:38 MET

Andrzej Kaczmarek <ak_at_wroc.vulcan.pl> wystukał
(news:slrn.pl.b5qc1b.1fs.ak_at_AndrzejKaczmarek):

> Hmmmm... ale mnie nigdy nie bawiło podkręcanie. I nie ze strachu o
> uszkodzenie procka, czy o trudności z samym podkręceniem - po
> prostu nie bawię się w to. Wiem, że dziwne się większości z Was
> takie podejście wydaje, ale cóż... :)

Nie dziwie sie - ale skoro 94% kobiet z Gdanska nie widzi roznicy to po
co przeplacac? Mnoznik jest odblokowany, procesor praktycznie sie nie
grzeje, 1700+ i 2200+ roznia sie jedynie nalepka kolo rdzenia i cena.
Oczywiscie nie namawiam.
A co do RAMu - to fakt, obecnie warto nawet kupic na zapas.
Pozdrawiam
Egghead