Re: Riva2 mi nie "chodzi"...

Autor: Artur Gawryszczak (gawrysz_at_camk.edu.pl._!_!_!_)
Data: Wed 26 Feb 2003 - 23:28:45 MET

voice wrote:
> kupilem Rive TNT 2 M64 !!! ;)
> Wkladam ja w slot, odpalam kompa...
> A ekran czarny! Nawet nie wlacza sie monitor. I piszczy plyta glowna -
> sygnalizuje niewatpliwie jakis blad.

Długi i trzy krótkie? (Award)

> Co tu robic?

Slot AGP bywa paskudnie wrażliwy na niedokładne włożenie karty, a do tego
płyta główna się ugina, a blachy obudowy nieco śledzia blokują ...
Miewałem różne dziwne przypadki i na różnych płytach, w różnych obudowach
niektóre karty udawało mi się od pierwszego razu poprawnie włożyć, a inne
dopiero za trzecim ... A najmagiczniejszy przekręt to miałem jak Linux
widział kartę i działał, również w trybie graficznym, a Windows nie umiał
>16 kolorów włączyć, bo zapomłem śledzia przykręcić i karta chyba się
lekko wysunęła - a do tamtej pory nie sądziłem, żeby były inne możliwości
niż działa - nie działa ...

--
Pozdrówka,
        Artur