Riva2 mi nie "chodzi"...

Autor: voice (voice_at_WytnijTo.o2.pl)
Data: Wed 26 Feb 2003 - 23:16:38 MET

Czesc!

Mam ogromny problem.
Mam dosc starego kompa i chcialem go ciut polepszyc - kupilem Rive TNT 2
M64 !!! ;)

Wkladam ja w slot, odpalam kompa...
A ekran czarny! Nawet nie wlacza sie monitor. I piszczy plyta glowna -
sygnalizuje niewatpliwie jakis blad.

Karta jest firmy Palit Daytona a moja plyta glowna to ECS P6BAT A+.

Co tu robic?

Dodam jeszcze ze mam w BOISie opcje "Enable AGP 2x" - wiec plyta
obsluguje chyba AGP x2. Ale nawet jak to ustawienie jest na "Disable" to
i tak to nic nie zmienia.
Komp sie nie uruchamia. Dysk "warczy", stacja dyskietek tez, tylko ekran
czarny.

Dodam jeszcze ze inna karta, tez Riva2, ale innym razem dzialala mi
bezproblemowo.

Prosze, pomozcie!