Re: Udawanie drukarki za pomocą PCta

Autor: adasiek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Wed 26 Feb 2003 - 22:59:47 MET

Michal Pasternak napisał:

>Z każdego portu, byleby tylko ten PC udawał drukarkę (odbierał dane
>dla niej przeznaczone).
[...]
>O tym też myślałem, w sensie, wiedzialem, że trzeba będzie coś takiego
>zrobić. Wystarczy zewrzeć je z masą, tak?

no ale caly czas nie napisales czy interesuja cie dane z tego portu
drukarkowego, czy wystarczy ze beda sobie szly ;) bo jak wystarczy ze
beda szly, to mozna taka drukarke po prostu odlaczyc; jak chcesz miec
te dane odebrane, to potrzebujesz komputera z dwukierunkowym portem
LPT; w biosie sie nazywa np. BPP; wtedy po liniach danych mozna
prowadzic komunikacje w obudwu kierunkach ;)

podejrzewam ze 386 posiada jednokierunkowy port;

jesli potrzebujesz taki program do komputera ktory bedzie wlasnie
odbieral dane z LPT z innego komputera - czyli dzialal jak drukarka to
udaj sie na najblizsza politechnike i powies stosowne ogloszenie na
tablicy albo sam sobie poszukaj sprecyfikacji portu /skrocona wersja
jest np. w anatomii PC - helionu/;

--
jeszcze nie wyprowadzilem sie do Wroclawia;
ale skoro caly Poznan sie tam przenosi?