Re: dla szpanerów [allegro]

Autor: Kadrowa Krysia (talk2me_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 26 Feb 2003 - 20:58:05 MET

Owóż też dysponuję napędem 5,25'' oraz kilkunastoma ładnymi dyskietkami
(360kb:-)). Na dwóch z nich (firmy presyżyn łza się w oku ...) mam nawet
kopie mojej bazy danych (adresowej :-)) robionej w Turbo Pascalu 3.0 (sto
lat temu na zaliczenie :-)).
Wiem że NTG, ale powiedzcie chłopaki (tylko szczerze):
Warto to tak dysktretnie, niedbale rzucić na jakąś półke, ale tak żeby
dawało po oczach? Na wypadek jakiegoś przystojnego mężczyzny o dodatnim IQ?
;-)

Kadrowa Krysia