Re: Jaki soft [free] do naprawienia dysku...

Autor: BQB (adres_at_anty.spamowy.com.invalid)
Data: Wed 26 Feb 2003 - 17:11:39 MET

Użytkownik "Peterphk" <peterphk.no-fq-spam_at_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomoœci news:b3io5k$k84$1_at_absinth.dialog.net.pl...

> no gratuluje szczescia:) i wysokich parapetow:) ... znam wielu ludzi
ktorym
> upadl dysk na beton (i nie z 3m tylko z 1m) i w wiekszosci przypadkow
> glowice byly tak uszkodzone, ze dysk nie nadawal sie do uzytku (wogole nie
> chcial nic przeczytac).

Ja bylem swiatkiem takiej sytuacji: kumpel przyszedl do mnie z dyskiem
(stare czasy, ja mialem dysk 240 MB, a on niedawno kupil sobie 420 MB i w
tamtych czasach dal za niego 10 000 000 starych zl. No to ja jego dysk
polozylem na obudowie kompa, podlaczylem tasiemke (mialem jedna specjalnie
wyciagnieta na zewnatrz) i przegrywamy. Kumpel cos chcial zobaczyc (jakas
gazete) i popchnal dysk tak, ze ten spadl z obudowy (wtedy moja obudowa
stala na biurku) podczas przegrywania i nic sie mu nie stalo. Po zakonczeniu
kopiowania sprawdzilismy dysk i ten wszystko ok, zadnych badow. On mial dysk
WD.

--
BQB
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl