Re: Barracuda IV i Aopen AX63

Autor: jac. (spychala_at_o2.pl)
Data: Wed 26 Feb 2003 - 11:34:23 MET

Nie ma znaczenia ile UDMA jest ten dysk.
Jezeli masz Baracude 4 40GB to ma ona na zworkach przełącznik na 32GB,
jezeli zadowoli się taka pojemnosc to zmien i podłącz dysk na slave - jezeli
Twoja płyta obsluzy do DYSKI do 32GB powinien byc widoczny.
Inny sposób to zastosowanie programy DiscWizard ze strony Ontrack-a albo
Seagate.(wtedy zobaczy 40GB)
Mozna tez aktualizowac BIOS.
pozdrawiam,jac.