Jaki soft [free] do naprawienia dysku...

Autor: Gąska Balbinka (misiuv_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 26 Feb 2003 - 11:41:08 MET

... po takiej sytuacji.
Podłączyłem dysk do innego kompa i BIOS go zobaczył a Winda (95,98,XP) i DOS
nie. Po podłączeniu do starego kompa to samo. FDisk widzi go z 4 partycjami
po 59GB! każda, gdy dysk ma 1,2GB.
Dane na nim strategiczne, więc mnie uciupią. Próbowałem ndd z Norton
utilities ale pod DOSa. Mielił długo ale powiedział że nie widzi żadnych
partycji.
Jakiś inny soft? Albo spróbować pod Linuxem?
Pozdrawiam
Adam